ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ posted by

Ένα διπλό απίστευτο τροχαίο στο Κλειδί σήμερα το πρωί (φώτο)

Ένα διπλό απίστευτο τροχαίο στο Κλειδί σήμερα το πρωί (φώτο)

Στο ίδιο σημείο στο οποίο σημειώθηκε το χτεσινό τροχαίο στο Κλειδί (κλικ ΕΔΩ), σήμερα το πρωί σημειώθηκε διπλό τροχαίο ατύχημα με λίγα λεπτά διαφορά.

Στην πρώτη περίπτωση οδηγός από φορτηγό ο οποίος έχασε τον έλεγχο του αυτοκίνητου του πάνω στον κόμβο του Κλειδίου με κατεύθυνση από την Βέροια προς Θεσσαλονίκη, τούμπαρε και βρέθηκε στο αντίθετο ρεύμα. Λίγα λεπτά αργότερα το ίδιο συνέβη και με οδηγό του Ι.Χ. αυτοκίνητου που θα δείτε στις φωτογραφίες παρακάτω.

Ο οδηγός του Ι.Χ. αυτοκινήτου δεν τραυματίστηκε ενώ ο οδηγός από το φορτηγάκι μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του Κέντρου Υγείας Αλεξάνδρειας στο Νοσοκομείο Βέροιας κυρίως προληπτικά με κάποιους πόνους.

Ανησυχία παρουσιάζει το συγκεκριμένο σημείο του δρόμου όπου μέσα σε δύο ημέρες παρουσιάζονται τρία τροχαία ατυχήματα.

Δείτε εικόνες:

 

 

10 Comments

  • Μια συνέντευξη με τους οδηγούς θα βοηθούσε λίγο ως προς το τι προκαλεί τα ατυχήματα στο συγκεκριμένο σημείο.

  • Είμαι ο οδηγός του 2ου οχήματος. Κάνω 2 χρόνια καθημερινά την συγκεκριμένη διαδρομή. Με καινούργια λάστιχα το αμάξι έφυγε ανεξέλεγκτο. Τέτοιο γλυστριμα μόνο με πάγο ή λάδια. Πιστεύω ότι είναι το 2ο.

    • Μήπως παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και η ταχύτητα με την οποία μπαίνετε στην στροφή???Με 50+ κάτι χλμ. και λίγο έλειψε να με πετάξει έξω, πόσο μάλλον αν είναι κάτι παραπάνω (60 ή 70)..

  • Ενα δικο μου σκεπτικο ειναι να εχει μπει σε αυτη την στροφη με πανω απο 90-110 χιλιομετρα την ωρα. αν μπεις με φθαρμενα λαστιχα μεγαλες οι πιθανοτητες να χασεις τον ελεγχο ενω ξεκιναει η βροχη η λιωνει το χιονι. Σε αυτο το σημειο λεει να πηγαινεις με 90 στο maximum εγω πηγαινω με 80. αλλα καποιοι νεαρης ηλικιας οδηγοι πανε παραπανω. εστω και ενα μεγαλο στρωμμα γλιτσας η λαδι μηχανης απο προσφατη μερα να πατησεις ενω μπαινεις στην στροφη γλιστρας. πρεπει να φτιαξουν αυλακια για να φευγουν τα νερα. οπως και στους αεροδιαδρομους. και ελπιζω να βοηθησα πραγματικα. (δεν υπερβαινουμε τα ορια ταχυτητας για λογους ασφαλειας)

  • μπορει στρωμα γλιτσας στην στροφη η απο λαδι μηχανης. γιατι οταν αρχιζει να βρεχει ο δρομος γινεται ολισθηρος και δεν παμε ποτε πανω απο το οριο. οταν ελει η πινακιδα 90 θα πηγαινεις με 90.

  • Φίλε μου είμαι αυτός που έβγαλε τον πρώτο οδηγό και παραλίγο να μας έτρωγες και τους δυο, η αλήθεια είναι ότι και ο δρόμος γλιστράει αλλά ότι είχες και πολλά χιλιόμετρα ,πάντως λάδια δεν είχε, ο δρόμος είναι χάλια. Αφού γλιτώσατε και οι δυο ανάψτε καμιά λαμπάδα.

    • Φίλε Μάκη πραγματικά δοξαζω τον Θεό που μιλάμε αυτή την στιγμή. Θυμάμαι καθαρά ότι μπήκα στην γέφυρα με 80 με αφημένο το γκάζι. Που σημαίνει ότι το αμάξι έχασε πρόσφυση με 70. Κάνω καθημερινά εδώ και 2 χρόνια την ίδια διαδρομή με την ίδια οδική συμπεριφορά. Έχω περάσει από το ίδιο σημείο με όλες τις καιρικές συνθήκες. ΞΕΚΙΝΆΩ συγκεκριμένη ώρα από το σπίτι και φτάνω συγκεκριμένη ώρα στην δουλειά μου.Μέσα σε 2 μέρες να έχουν φύγει 3 αυτοκίνητα στο ιδιο σημείο με τον ίδιο τρόπο.

  • Πρέπει να προσέχουμε και την σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων αλλιώς είναι τα 70 με Τρίτη και αλλιώς με Πέμπτη

  • και επισης στη στροφη για νησελι οταν ειναι βρεγμενος ο δρομος το maximum 50-60 γιατι εκει εχει θεμα.

  • Εάν προσέξετε το ατύχημα που έγινε την προηγούμενη μέρα http://www.alexandreia-gidas.gr/2017/?p=5608

    Σε αυτό το σημείο ακριβώς είναι που έχασε τον έλεγχο το δικό μου αμάξι με λάστιχα του 2017. Κάποιος δεν καθάρισε καλά τον δρόμο. Κάποιος δεν έκανε καλά την δουλειά τού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *