«Τα μαθητικά τα χρόνια δεν τ’ αλλάζω με τίποτα»… λέει ένα τραγούδι γνωστής ερμηνεύτριας που κάνει τους περισσότερους από εμάς να θυμηθούμε τους παλιούς μας συμμαθητές και να αναπολήσουμε στιγμές ξεγνοιασιάς…
Περισσότερα...Ξανασμίγουν οι παλιοί συμμαθητές, οι αποφοιτήσαντες το 1975 από το Εξατάξιο Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας
Σχόλια: 0














































































