ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ posted by

Πετυχημένη και φέτος η ημερίδα επαγγελματικού προσανατολισμού για τους μαθητές της Ημαθίας

Πετυχημένη και φέτος η ημερίδα επαγγελματικού προσανατολισμού για τους μαθητές της Ημαθίας

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ημαθίας και το Επιμελητήριο Ημαθίας στο πλαίσιο της έγκαιρης και έγκυρης ενημέρωσης των μαθητών και των γονέων διοργάνωσαν ημερίδα επαγγελματικού προσανατολισμού με τίτλο:

«ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΕ ΜΕΛΛΟΝ  & ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ» σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα της LABORA Σύμβουλοι Εκπαίδευσης (www.labora.gr).

Ομιλητής ήταν ο Δρ. Κότιος Κωνσταντίνος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης και Καριέρας, συγγραφέας και ιδρυτής της LABORA. Δραστηριοποιείται επιστημονικά αλλά και επιχειρηματικά στον χώρο της εκπαίδευσης και του επαγγελματικού προσανατολισμού τα τελευταία 20 χρόνια. Αυτή τη στιγμή επενδύει όλη του την ενέργεια σε ένα νέο και καινοτόμο project, την LABORA Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, η οποία δραστηριοποιείται στους τομείς του Επαγγελματικού Προσανατολισμού, της Στρατηγικής Καριέρας και της Δια Βίου Εκπαίδευσης.

Μέσα από το project αυτό έχει δημιουργήσει 2 βραβευμένες καινοτόμες δράσεις:

  1. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, με τίτλο: ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΕ ΜΕΛΛΟΝ.
  2. Η ΠΡΩΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ: SPOUDESAPP.

Έχοντας στο ενεργητικό του πάνω από 11.500 ώρες διαλέξεων επαγγελματικού προσανατολισμού και στρατηγικής καριέρας σε 3 διαφορετικές χώρες και σε ολόκληρη την Ελλάδα, αλλά και περισσότερες από 9.500 ώρες συμβουλευτικής με μαθητές και φοιτητές, προσπαθεί καθημερινά να βοηθήσει νέους ανθρώπους να διαμορφώσουν το μέλλον τους.

 Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε την ΠΕΜΠΤΗ 20/6/2024, 18:00 στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Ημαθίας.

Το σεμινάριο περιλάμβανε αναλυτική και στοχευμένη ενημέρωση για τα τμήματα του μηχανογραφικού και τις αλλαγές στο Νέο Λύκειο.

Ενδεικτικά οι θεματικές που αναλύθηκαν ήταν οι εξής:

  • έξυπνη περιγραφή των τμημάτων των πεδίων

  • επαγγέλματα του μέλλοντος
  • οι νέες αλλαγές στο Λύκειο (ελάχιστη βάση εισαγωγής, συντελεστές βαρύτητας, υπολογισμός μορίων με παραδείγματα κ.ά.)
  • επιλογή κατεύθυνσης – προσανατολισμού
  • επαγγελματικές προοπτικές τμημάτων στο σύνολο τους μέσω μιας έξυπνης παρουσίασης και διαχωρισμού των τμημάτων σε ομάδες
  • διαφορές και ομοιότητες μεταξύ των τμημάτων, πορεία των βάσεων και νέα δεδομένα
  • αναφορά σε βασικές εγκυκλίους (μετεγγραφές, ειδικές κατηγορίες κ.λπ.).
  • ορθή μεθοδολογία συμπλήρωσης μηχανογραφικού
  • ερωτήσεις κοινού και επίλυση αποριών

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *