ΤΟΠΙΚΑ posted by

Οι αντιδήμαρχοι Λαφαζάνη και Παντόπουλος προσκαλούν στην 2η Ποδηλατοβόλτα στην Αλεξάνδρεια!

Οι αντιδήμαρχοι Λαφαζάνη και Παντόπουλος προσκαλούν στην 2η Ποδηλατοβόλτα στην Αλεξάνδρεια!

Ο δήμος Αλεξάνδρειας, οι Πρόσκοποι Αλεξάνδρειας και εθελοντές της “Ομάδας Δράσεων Ενεργών Πολιτών Δήμου Αλεξάνδρειας” προσκαλούν μικρούς και μεγάλους στην 2η ΠΟΔΗΛΑΤΟΒΟΛΤΑ στην καρδιά της πόλης, την Κυριακή 14 Ιουνίου 2026.

Παράλληλα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη που γιορτάζεται στις 14 Ιουνίου το Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας του Πολίτη και η “Ομάδα Εθελοντών Αιμοδοτών” του Δήμου διοργανώνει δράση ενημέρωσης μπροστά στο Πνευματικό Κέντρο Αλεξάνδρειας με σκοπό την ευαισθητοποίηση νέων εθελοντών Αιμοδοτών.

Συναντήσαμε τους αντιδημάρχους Ελένη Λαφαζάνη και Σάκη Παντόπουλο οι οποίοι απηύθυναν την δική τους πρόσκληση για την εκδήλωση της Κυριακής:

Συντάκτης:

Τάσος Ελ. Ντομουχτσής

2 Comments

  • Να περάσουν τα ποδήλατα και από τα πλακόστρωτα από την Αλεξάνδρεια

  • Το κολυμβητήριο όλα καλά;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *