ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ posted by

Δράσεις και “ευχαριστώ” από τους γονείς του 6ου Νηπιαγωγείου Αλεξάνδρειας

Δράσεις και “ευχαριστώ” από τους γονείς του 6ου Νηπιαγωγείου Αλεξάνδρειας

Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 6ου Νηπιαγωγείου Αλεξάνδρειας ανανέωσε την δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου προσφέροντας 60 καινούργια βιβλία!

Ο δραστήριος σύλλογος ευχαριστεί όλους όσους στήριξαν και βοήθησαν την προσπάθεια για την υλοποίηση του έργου.

Η δράση του συλλόγου δεν σταμάτησε εκεί καθώς έβαψε την αυλή του σχολείου και προσέφερε όμορφα δώρα στα παιδάκια στο τέλος της χρονιάς!

Συγχαρητήρια!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *