Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 6ου Νηπιαγωγείου Αλεξάνδρειας ανανέωσε την δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου προσφέροντας 60 καινούργια βιβλία!
Ο δραστήριος σύλλογος ευχαριστεί όλους όσους στήριξαν και βοήθησαν την προσπάθεια για την υλοποίηση του έργου.
Η δράση του συλλόγου δεν σταμάτησε εκεί καθώς έβαψε την αυλή του σχολείου και προσέφερε όμορφα δώρα στα παιδάκια στο τέλος της χρονιάς!
Συγχαρητήρια!


























































Αφήστε μια απάντηση