Από το Γυμνάσιο Καβασίλων ανακοινώθηκε:
Για 4η χρονιά, στο Γυμνάσιο Καβασίλων, τα παιδιά παίρνουν πτυχία Α1 και Α2 με μόνες τις γνώσεις στα Γαλλικά του Σχολείου.
Όπως κάθε χρόνο, μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 έδωσαν εξετάσεις για να πάρουν το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας στο επίπεδο Α.
Τα παιδιά, διαβάζοντας την ύλη του σχολείου, και με συντονισμό από την εκπαιδευτικό των Γαλλικών του σχολείου έδωσαν τον Μάιο εξετάσεις στην Έδεσσα.
Περιμένουμε τα αποτελέσματα.
Καλή Επιτυχία.



























































Αφήστε μια απάντηση