ΤΟΠΙΚΑ posted by

Συνεδριάζει την Τετάρτη η Οικονομική Επιτροπή του δήμου Αλεξάνδρειας

Συνεδριάζει την Τετάρτη η Οικονομική Επιτροπή του δήμου Αλεξάνδρειας
dimarxos2806Την Τετάρτη 24 Ιουλίου στις 14:00 συνεδριάζει η Οικονομική Επιτροπή του δήμου Αλεξάνδρειας. Πρόκειται για τακτική συνεδρίαση η οποία θα γίνει όπως πάντα στο δημαρχείο. Δέκα (10) τα θέματα ημερησίας διάταξης τα οποία είναι: 
1. Σύνταξη έκθεσης β΄ τριμήνου του έτους 2013, για την εκτέλεση του προϋπολογισμού οικονομικού…

έτους 2013.
 
2. Έγκριση έκδοσης Εντάλματος Προπληρωμής για την αντιμετώπιση δαπανών επέκτασης δικτύου ΦΟΠ.
 
3. Λήψη απόφασης για την επιβολή ή μη τέλους χρήσης κοινόχρηστων χώρων σε Φορείς, Οργανισμούς κ.τ.λ. των οποίων τα δίκτυα εκτείνονται εντός δημοτικών διοικητικών ορίων.
 
4. Λήψη απόφασης για: 
Α. τον ορισμό Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού και Αξιολόγησης Προσφορών του έργου : «Κατασκευή του έργου Αποκατάστασης των Χώρων Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Αποβλήτων του Δήμου Αλεξάνδρειας ».
 
Β. τον καθορισμό των όρων της διακήρυξης του έργου: «Κατασκευή του έργου Αποκατάστασης των Χώρων Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Αποβλήτων του Δήμου Αλεξάνδρειας ». Γ. την ψήφιση της πίστωσης.
 
5. Λήψη απόφασης για ορισμό πληρεξούσιου δικηγόρου (αφορά υπόθεση της πρώην εργαζόμενης κ. Στυλιανής Σταθοπούλου).
 
6. Λήψη απόφασης για ορισμό πληρεξούσιου δικηγόρου (αφορά υπόθεση με την Ομόρρυθμη Εταιρεία «Υιοί Χριστοφόρου Καιρίδη Ο.Ε.»
 
7. Λήψη απόφασης για την διάθεση πίστωσης για την προμήθεια «πινακίδων ΚΟΚ και ονοματοθεσιών».
 
8. Λήψη απόφασης για την διάθεση πίστωσης για την προμήθεια σφραγίδων για τις υπηρεσίες του Δήμου.
 
9. Λήψη απόφασης για την διάθεση πίστωσης για την «Προμήθεια 
α) Μηχανογραφικού Συστήματος Γραμματείας Δημάρχου 
β) Ηλεκτρονική Οργάνωση και διαχείριση Τέλους Διαφήμισης και Πεζοδρομίων
γ) Επανεγκατάσταση Εφαρμογής διαχείρισης ανταποδοτικών τελών».
 
10. Λήψη απόφασης επί της ένστασης του ΜΑΛΙΟΓΛΟΥ ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΗ κατά του υπ΄αριθμ. πρωτ. 28740/17-07-2013 Πρακτικού Διαγωνισμού για την προμήθεια «Υγρών καυσίμων και ελαιολιπαντικών για τις ανάγκες του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *