Το παρακάτω βίντεο λάβαμε από αναγνώστη του Αλεξάνδρεια-Γιδάς.
Καλό θα ήταν οι αρμόδιοι να διορθώσουν την κατάσταση που υπάρχει στο συγκεκριμένο πάρκο της πόλης μας για να αποφευχθούν οι κίνδυνοι για τα μικρά παιδιά που παίζουν εκεί.
Δείτε:
Το παρακάτω βίντεο λάβαμε από αναγνώστη του Αλεξάνδρεια-Γιδάς.
Καλό θα ήταν οι αρμόδιοι να διορθώσουν την κατάσταση που υπάρχει στο συγκεκριμένο πάρκο της πόλης μας για να αποφευχθούν οι κίνδυνοι για τα μικρά παιδιά που παίζουν εκεί.
Δείτε:
Και που να μπεις και πιο μέσα. Έχει τουλάχιστον πέντε βαθιές τρύπες που πέφτουν τα παιδιά μέσα. Ελπίζω να διορθωθούν πριν γίνει κανένα ατύχημα. Τι χάλι είναι αυτό σε αυτή την πόλη.
Μπαινουν και ατομα ηλικιας 25 ετων τα μεσημερια και τα βραδια.