ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ posted by

Τι πρέπει να προσέχουν οι πελάτες στα καφέ και τα εστιατόρια – οδηγίες του ΕΦΕΤ

Τι πρέπει να προσέχουν οι πελάτες στα καφέ και τα εστιατόρια – οδηγίες του ΕΦΕΤ

Ξεκινάει τη Δευτέρα και πάλι η λειτουργία των καταστημάτων εστίασης. 

Θα χρειαστεί σίγουρα ένα χρονικό διάστημα για να μπορέσουν τόσο οι καταστηματάρχες όσο και οι πελάτες να προσαρμοστούν στα νέα μέτρα της κυβέρνησης και στις αυστηρές προϋποθέσεις που προβλέπονται.

Σήμερα κατατίθεται η ρύθμιση του Τάκη Θεοδωρικάκου στη Βουλή η οποία θα δώσει δυνατότητα επέκτασης για τους χώρους των τραπεζοκαθισμάτων στα καταστήματα εστίασης.

Η αναλογία των πελατών στα μαγαζιά θα είναι ένας ανά 2 τ.μ. και 6 άτομα σε κάθε τραπέζι.

Ο ΕΦΕΤ και τα 10 βασικά σημεία για τους πελάτες

Ο ΕΦΕΤ δημοσιοποίησε έναν εκτενέστατο οδηγό για την εστίαση, στον οποίο περιλαμβάνονται όλοι οι κανονισμοί και οι συστάσεις για τα τρόφιμα, το προσωπικό, τις διαδικασίες take away και delivery, αλλά και τους πελάτες.

Από τον οδηγό του ΕΦΕΤ για την εστίαση προκύπτουν τα εξής 10 βασικά σημεία που πρέπει να προσέχουν οι πελάτες:

  1. Οι εργαζόμενοι με συμπτώματα πρέπει, με ευθύνη της εργοδοσίας, να απέχουν από τα καθήκοντά τους.
  2. Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούνται σκάλες, όπου υπάρχουν, αντί των ασασνέρ.
  3. Να τηρούνται οι αποστάσεις στα τραπεζοκαθίσματα, όπως ορίζεται από τον νέο κανονισμό για την εστίαση
  4. Να προτιμώνται οι ανέπαφες συναλλαγές με κάρτα, αντί μετρητών.
  5. Το POS πρέπει να απολυμαίνεται τακτικά, όπως και ο χώρος γύρω από το ταμείο. Πρέπει να υπάρχει αντισηπτικό στη θέση του ταμία και ένα δεύτερο αντισηπτικό στη θέση του πελάτη
  6. Το κατάστημα εστίασης δεν πρέπει να επιτρέπει σχηματισμό ουράς. Η σύσταση του ΕΦΕΤ είναι να υπάρχει οριοθέτηση αποστάσεων με σημάνσεις.
  7. Ο ΕΦΕΤ συστήνει στα καταστήματα εστίασης να αερίζονται επαρκώς. Για επιπλέον προστασία ο ΕΦΕΤ προτείνει χρήση νιπτήρων με ανέπαφες μπαταρίες (ποδοκινητές, φωτοκύτταρο κ.λπ)
  8. Το κατάστημα εστίασης οφείλει να έχει επαρκή αναλώσιμα καθαρισμού στην τουαλέτα (σαπούνια ή και αντισηπτικά)
  9. Η οδηγία του ΕΦΕΤ για το προσωπικό των καταστημάτων εστίασης είναι να απολυμαίνονται οι δίσκοι των σερβιτόρων καθώς και οι κατάλογοι. Επιπλέον, πρέπει να απολυμαίνονται και οι χώροι παραλαβής (take away)
  10. Σύμφωνα με τον ΕΦΕΤ, οι διανομείς (delivery) πρέπει να φορούν μάσκα και γάντια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *